Fem timmar

Har suttit och gjort några uppgifter i matten som ska in idag alltså torsdag på måtten satt i fem timmar i sträck utan paus , och det var bara sju uppgifter vi skulle söka på datan och så har gjort fem styckna har bara två kvar men dom svaren hitta jag inte och jag orkade inte utan nu håller jag precis på att röka min godnatt cigg sen blir det sova har bara två lektioner imorgon så börjar vid tio och slutar tid två ! Skönt som fan , känner mig värd denna cigg och en god natt sömn , på lördag är det öppet hus på skolan vilket vi ettor ska vara med på men då får vi jullov en dag extra helt klart värt ! Ska ha erik på lördag också riktigt dunder , nu har jag rökt klart så nu blir det att gå och lägga mig är riktigt slut , / erika
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0