inte alltid som man trott

alla ser inte alltid hur man igentligen mår visst det vet jag
men när man ställer upp hur mycket som helst för någon så
kan man ju förvänta mig iallafall att få tillbaka
jag har tröttnat på att springa efter att alltid höra av mig
som att visa att jag faktist lever och att jag finns på din kontaktlista.
att jag måste höra av mig först så dom kommer ihåg mig.
när jag behöver dig tror du att jag är sur och då orkar du inte
prata med mig. fast igentligen mådde jag verkligen inte bra alls och
jag behövde dig verkligen men det gjorde du inte. Nu är det
dags att du visar att du faktiskt finns för mig när jag behöver dig
väntade idag på om du skulle höra av dig du gjorde det du frågade vart jag
var, men när jag svarade slutade du höra av dig. Du frågade inte om vi skulle ta en cigg
eller hur jag mådde. nej ingenting.
 Jag trodde att du skulle finnas där och fråga mig hur det var
så skulle jag svarat hur dåligt jag mådde men istället sket du i det.
 jag är trött på att ge men aldrig få tillbaka
så nu är det dags för dig hur mycket du igentligen bryr dig
 och hur mycket jag igentligen betyder när du inte behöver mig att ställa för dig.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0