bless this broken roads

sitter just nu i mammas arbetsrum
äter en macka och dricker lite loka päron
loka päron och loka vattenmelon kan
jag starkt rekomendera till er
dom två är jätte goda tycker jag iallafall
alla har ju olika tycken men smaka kan ni allafall
göra, om kanske tio minuter ska jag ha matteprov första för terminen
och det första provet i gymnasiet ,
hoppas iallafall att det går bra för mig
har pluggat lite igår så jag inte glömmer något
vi får ha med oss våran formel bok som tur är
där man har saker som ´kan hjälpa en att klara talen och proven
så vi hoppas att det går vägen
nu måste jag avrunda för att kasta i mig lite macka och sen gå till provet
igår spelade jag bowling som sagt ,
pappa vann mamma två och jag sist haha suger verkligen
på bowling men jag och mamma ska träna lite så
vi slår pappa sen
hahha
men nu måste jag gå mot salen vi ska ha provet till
imorgon fyller lilla jag år

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0