hundra procentit effektiv när det tar våra liv

kom precis hem från fullerö från en hur bra kväll hemma
hos sara vaknade runt tolv så var helena också hemma satt
och snackade med henne ett tag tog medicinen så vaknade
sara också så då blev det frukost som bestod av mjölk och
 syltmackor och cigg , syltmackorna är min och saras frukost
som vi alltid äter när vi är med hemma hos henne ,
 det var ett bra tag sen vi åt den,
 vi somnade runt tolv tiden båda två först var vi pigga så
frågade jag sara om hon sov hon bara nej jag lyssnar bara har ont i ögonen ,
sover du ? jag bara nej jag är pigg , är du trött ? hon bara nej ,
sen precis när hon hade sagt nej så somnade vi h
ahah , igår kväll så terrade vi oskar hahah var skit kul oskar
 drog runt tio på kvällen ,
 då satte vi oss och hade lite tjej snacka och så ,
 nu ska jag snart åka och bowla med mamma och pappa ska bli
jätte kul har inte varit och bowlat på flera år.
får se hur det går men nu ska jag avrunda och göra mig klar för att åka
kanske skriver ett inlägg i kväll får helt se måste också lägga över filmer
 på externhårddisken för datorns hårddisk är total full men det var allt så länge.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0