that's the way it is

i tisdags det ju så att jag fyllde år
16 bast, haha,
väcktes vid åtta tiden av mama
och syster och katten låg och sov vid mig så jag och
min katt öppnade presenterna eller a hon åt upp min skinka på
mackorna som mama hade med på brickan
fick två fina tröjor , en jätte bra hand cremé av agnes
summer hill han therapy heter den jätte bra och luktar jätte
gott , gillar den starkt ! sen pengar och sen en foundation från katten
eller a mama har köpt den men vi brukar alltid göra så att någon present är från ens husdjur
sen i skolan hade jag med mig en stor prinssestårta den gick åt
fort kan jag säga
hoppas att den gick åt själv är jag inte jätte förtjust i tårtor
men det verkade vara populär iallafall :)

sen på ikvällen kommer farmor moster morbror farbror faster och kanske carro ( kusin , farbror och fasters ena barn) fick pengar m.m

jag har inte skrivit på tre dagar ungefär skulle igentligen skriva klart
detta inlägg i tisdags men aa glömde helt bort det plus
mitt internett ville inte alls samarbeta med mig
imorgon är det ju fredag och på lördag blir det ju att träffa tor , shit har inte träffade honom sen
ungefär den 20 december. köpte nya koss idag också mina gamla började bli väldigt utslitna och sen
sluta en hörsnäckan att fungera och då orkade jag inte beställa ny sladd och så
för min förra kommer gå sönder helt och hållet snart
ska inom kort köpa vattenpipa och en ny parfym hade
jag tänkt , får se om det blir något mer också
men nu ska jag ut och röka sen sova

1 kommentarer
Postat av: emma backlund

Frågestund på bloggen; http://vildflicka.blogg.se/2011/october/fragestund-1.html#comment Vore tacksam om du kunde ställa en eller flera frågor så blir det lite roligare. :)

Gillar du inte såna här kommentarer, sorry hjärtat! :)



Kram!

2011-10-25 @ 20:10:24
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0