inse vad ni gör

nytt år nya problem , jo tack jag har märkt det eller ifs ska jag inte säga nya problem utan mer samma problem fast lite mera
lust att bara skära upp folk i bitar och elda upp så pist off är jag på vissa , om dom inte vet vilka det är så är det deras problem som inte inser vad dom gör , så när dom vaknar upp och ser med ögonen är frågan , när man bara duger ibland, tror dom man kommer finnas om något händer eller ingen annan finns för utom jag , kul att det är det man är för folk och jag är inte ensam att vara så för någon.
men men om de är så dom vill ha det så tänker inte jag vika mig och höra av mig först nej dom får höra av sig . jag är trött på att ge men inte få något tillbaka.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0