aldrig aldrig

gårdagen blev ju som den blev
jag och sara bestämmer oss för att dra till stockholm
men vi var tvugna att hämta mitt busskort först så vi får min syster att komma med det
men då är hon så fucking seg så vi missar bussen till stan
så vi får springa till stan , vilket slutade med att vi missa tåget
sen väntar vi på nästa tåg med då viste vi inte om pendeln skulle gå
men då skulle det komma en buss istället
men när vi sitter på tåget svara inte tony som skulle möta oss på t-centralen
sen när vi är i väsby och väntar på bussen till centralen
så visste inte tony om han kunde möta oss för hans tunnelbana gick inte längre
då var väll klockan ett
sen så går vi och sätter oss inne i väsbystation
och ska vänta på nästa tåg hem som skulle gå vid tjugo över fem på morgonen
så där satt vi fast i väsby
men sen ringer saras mamma och säger att hon kommer och hämtar oss
hur gulligt gjort av henne som helst
så kom hem vid tre halv fyra kanske ,
jag och sara åt en macka sen la vi oss i sängen och satte på boog & elliot
och somnade just nu sitter hon och dricker o'boy medans jag passar på att slänga in ett inlägg
sen ska väll vi göra något
vid fyra kommer mamma och hämtar mig
ska väll få henne att fixa mat till mig också :)
det jobbigaste är väll att ciggen är slut !


en sak också ALDRIG mera STOCKHOLM !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0