de ster van mijn duisternis

herregud vilken natt , kom in skulle precis sova vid ett tiden hade varit ute och rökt då kröp en stor spindel på mitt ben , jag har ju fobi för kryp och mest spindlar och sånt , så jag skrek rakt ut sprang till mamma så hon fick ta bort den , sen vågade jag inte sova för trodde det fanns mera spindlar jätte nojig
sen blev jag helt plötsligt jätte pigg kollade på film till tjugo i fyra då bestämde jag mig för att ta en cigg och precis när jag ska gå ut hör jag findus mjaua jätte högt sen bara sa jag till henne att vi ska gå ut och då gick vi en promenad runt husen , vilken katt man har som följer med en på promenad mitt i natten och ska gå precis bredvid en , sen gick vi in la oss och myste för hon blev så groft sällskaps sjuk sen somnade hon på min mage jätte gulligt faktiskt för hon brukar inte sova inne om nätterna efter som det brukar vara så varmt , efter ett antal filmer gick jag upp för att röra mig då var klockan halv nio såg att mamma var vaken så var lite social med henne , efter halv tio tror jag att jag somna av tråkigheter eftersom det inte fanns något att göra sen blev jag väckt vid halv tre hoppade in i duschen , ska träffa sebbe efter han har slutat jobba :)
sen i kväll ska jag träffa sofie och sara på stan tror jag :) ska bli kul
tycker sebbe kan sluta snart var ju ett tag sen jag träffade honom
aja nu ska jag väll kolla på någon film så jag får tiden att gå :)


zie je de ster in de hemel je weet het schijnt voor slechts twee van ons


             

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0