hallelujah

jätte dålig uppdatering har inte haft tid att skriva
har varit med dom sara och sebbe rätt mycket eller ja en hel del
igår var det ss och sen åkte jag mamma och agnes och sola
så har blivit rätt brun :)
sen träffade jag sofie vid ica väst sen cykla vi hem till mig hämta mitt sommarlovs kort
och åkte till lyssnar ängen och var hemma med sara hos filip en stund och myste med hans hundvalp skit gullig
sen drog vi till lyssnar ängen och sen drog jag hem för idag hade jag slutprovet på ss det gick hur jävla bra som helst
jag kan inte ekvationer med jag hade rätt på den sista som jag inte fattade någonting av
svarade på alla frågor på både a och b delen är jätte stolt över mig själv
så just nu ligger jag bara och tar det lugnt i min säng och njuter av att mitt sommarlov har precis börjat !
vid ett får jag resultatet på provet så håller tummarna att det ska gå vägen
ikväll får vi se vad som händer om det blir filmkväll hos findus eller vad vi nu hittar på :)
nu tror jag att jag ska sätta på någon bra film och bara ligga och slöa i sängen

om någon vecka blir det roadtrip till danmark med världens bästa brudar sofie och sara
och en riktig gullunge till chafför :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0