helgen

FREDAG: tänkte berätta lite vad som hände i fredags
vaknade ju hos findus på morgonen och sen drog jag hem och
fixade mig lite senare blev det av mot varvet där sofie , jimmy fredde och findus väntade
lånade findus badkläder som sofie hade och så badade jag findus och fredde , läskigt eftersom jag är rädd för allt som är i vattnet
och sara är rädd för vattnet
så vi var jätte stolta över oss själva
sen satt vi där drack bärs rökte hade kul sen kom person och hans flickvän emelie om jag inte
minns fel och sen vid elva tiden kom filip och danne och filip hade med sin gitarr och spela lite var jätte mysigt
sen var det dags att röra på oss för att hinna med sista bussen
till stan
men findus drog till med filip och danne hem till filip ,
medans vi satt och vänta på bussen
sen drog vi lite på stan åt alla tog lite mat på donken utom lilla jag som drack vatten istället X)
sen drog alla hemmåt så jag och sofie drog mot min buss , och tänk sexan gick fortfarande så vi han med den så vi slapp ta sjuan , men på bussen så börja två killar snacka med oss helt random
sen gick dom som tur va av bussen , precis innan vi skulle av
så vi slapp dom :D
sen väl inne hos mig drack sofie nästan upp min mjölk :(
sen la vi oss och kollade på bröllop och jäkelskap och snacka massa om allt möjligt
sen somnade vi så gott :)

LÖRDAG :
vaknade vid tolv tiden för vi skulle ju till västerås
men när vi var klara så får vi inte tag på findus för hon sov fortfarande den latmasken
så då sa vi att vi kommer inte ens hinna med bussen , så när findus vaknade så var det en timme kvar tills bussen skulle gå så vi sket i västeås och jag och sofie åkte till lyssnarängen och träffade adde , sara (addes flickvän ) fredde och jimmy istället satt och solade på bryggan och drack gott , senare rörde vi oss till själva badplatsen för att bada alla vi badade utom jimmy igen tråkmånsen där :O
sen efter vi hade badat och hade väll halft torkat i solen så gick sofie för att möta sara vid parkeringen ,
sen drog vi mot varvet men halvvägs så försvann halva folket
så när vi kom fram till varvet så var det bara jag sofie jimmy och findus , dom andra var borta
men helt plötsligt kommer dom i en båt ? mitt från ingenstans
sen badade vi vid varvet , tog det lugnt där eller a lugnt och lugnt vi hade ont om bärs och cigg så hade väll lite kris där
senare kommer någon idiot på att vi skulle ta båten till stan :O
åtta pers i en rodbåt med cp åror , gick ju väldigt bra eller inte !
vi gav upp efter kanske två timmar
så skulle vi till vägen för att ta bussen , vi hade gått i land i en kohage great !
men findus och jonte går åt ett håll och vi andra åt ett annat
vi hittade vägen och dom hitta koskiten :D
vi hade tydligen kommit till nåntuna ? hur vi nu lyckas med det undrar jag
sen var vi tvugna att fråga folk hur vi skulle kunna hitta en busshållsplats
och det fick vi hjälp med , så vi fick gå till lapplandsresan !! låångt speciellt om man har sträck ena hälsenan för dumma adde jagade mig med ett kryp !!! :((
sen hittade vi två pers som rökte så frågade dom om cigg , hann bara ta ett bloss sen kom bussen , som tur va så kunde komma till stan så vi slapp gå , sen när vi sitter på stan ringer findus och bara vart är ni någonstans dom hade precis kommit jätte nära stan med då tog det stop så skulle dom försöka komma ur hagen men då hade dom fått koskit upp till knäna istället så går det när man inte lyssnar på att dom skulle gå samma väg som oss ^^
väl inne i stan så hände inte så mycket längre där tog vårat äventyr slut , folket åkte hem och sov , rätt skönt att sova i sin säng istället för att sitta i den båten hela natten :)
och vilka tror ni inte satt på sista bussen till eriksberg då jo dom killarna som snackade med mig och sofie igår great verkligen nej !!
aja nu ska jag börja fixa till mig lite och så


1 kommentarer
Postat av: sara

inte roligt.. och vet du va jag ska göra nu??

jo jag ska tvätta mina skor och byxor som är fulla med koskit.. underbart säger jag bara.. ><

2011-07-10 @ 21:52:04
URL: http://devoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0