ikea saker inget för mig

hej hej
just nu liggger jag i min säng och kollar på mamma när hon bygger ikea möbler ser rätt kul ut
jag gav upp efter första skruven , jag har inte tålamodet för sånna saker speciellt inte när det gäller ikeas beskrivningar
igår vad gjorde jag då ... juste jag åkte med moster och mamma till ikea och köpte saker sen blev det
ica väst och rusta köpte en fläkt till rummet för det blir ju varmt i rummet och jag har fobi för kryp
så jag vågar inte ha öppet fönster
mamma fixade också fram skydd till mitt knä :)
just nu dampar mamma loss på våran dammsugare , ni har ingen aning hur kul det ser ut
kom just på att vi glömde att vi skulle åka förbi chilli för att köpa hylla ( jävla skiit )
tänk nu har mamma lyckats sätta upp en av hyllorna
på något sätt har jag svällt bakom ena örat
börjar undra vad i helvete jag har gjort !
bild på hur allting blir kommer nog upp
lite komiskt att vi håller på och gör massa när vi snart ska byta tapeter x)
men men , blir väll att vi åker till chilli och köper hylla , så börjar allt komma på plats
några saker kvar bara
kanske ska fixa lite tavlor också :)
men men nu ska jag vara social med mamma och gå ut och röka hahah

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0