jadå

godmorgon
vaknade precis hos sara
idag blir det iväg till mammas kompis ska få prida hennes hästar tjohohejti vad glad jag är har inte
ridigt (hästar) på ett halvår har saknat det som fan så hoppas att det ska gå bra , hoppas min syster kan ta någon bra bild också så den kan komma upp till bloggen
mamma har inte sätt mig rida på ett tag också så ska bli kul och visa henne vad jag kan ^^
går dagen blev att jag taggade till stan och träffade sara , sara näslund och sofie sen träffade vi stoffe
albin stine mårten sebbe och jonti tog det lugnt med dom ett tag sen drog jag och sara till varvet , vi badade faktist
sen drog vi vidare till luthagen träffade martin , raffa , mirrabell , sandro och mårten f :)
satt och hade lite chillkrök hos mårten f sen drog jag och sara hem
satte på en film och deckade
så vi är lite trötta i skallen båda av oss
snart kommer mamma och hämtar mig
nu ska jag vara social med sara och hennes mamma
ska ringa mamma först

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0