jag sa att jag blev arg men satt och log

kom precis in hemma har varit med sofie och sara och broman hela natten
raceat runt lite sen åkte vi hem till han och åt tacos :)
på dagen så var jag en stund med sebbe , kul som vanligt :)
sen efter en stund efter jag kom hem så smsar sofie så drog till stan möte albin och stoffe och sofie och sara
drog runt lite på stan sen åkte vi bil med broman
min trummhinna i högerörat har cepat sig , eller a har ju varit det ett tag
kommer snart lacka ur totat om det inte blir bra

aja , slut för dagen ska väll kanske sussa kudden snart
lägger in ett liten text också på belgiska bara för att man måste ju visa vart man kommer ifrån
eller a danska orkar jag inte plus belgiska är finare så får bli det :)

leeft het leven zoals het was je laatste dag



                     
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0