Lördagen 2/7

Jarrå gårdagen var faktiskt kul , bakade rabarber paj , och sen på kvällen åkte jag jag till lyssnarängen och träffade dennis , sofie och sara , sen träffade vi sinnan och flyttade oss till dom och sätt där och drack öl och hade jätte soft , sen skulle jag och sofie bada med adde och hans flickvän sara och någon mer adde puttade i sofie i vatten och jag ramlade jag på bryggan gled ner i vattnet så har blåmärken över halva kroppen och är uppsväld på benet och insidan av armen jätte mysigt , vid halv fem kom s och hämtade mig lagom trött jag var då , blev tvingad att kolla på skräck film jätte kul nej jag var grymt rädd , vaknade vid halv tolv sen somnade jag om vaknade vid halv sex och sen drog vi till kajsa där jag är just nu . Är jätte jätte trött men men , finns en paj som väntar hemma skulle inte vara helt fel med den just nu , får se vad vi hittar på nu / erika lindgren
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0