super hundvakterna

hellu , uppdatering från igår och idag kommer nu

TISDAG : åkte hem till sara i fullerö
och var med henne hemma allmänt mys kollade på boog och elliot 2 och 3
låg i soffan och degade sen vid tolv så ringde sinnan
och gick vi ut för dom skulle snart vara där med efter en halvtimme så
ringde sinnan igen och berätta att dom hade åkt fel
så sen kom dom , åkte runt i stan lite
sen blev det nattdopp på varvet eller a jag och sara bada broman och sinnan fega ur
sen blev det att sinnan skulle hem så skjutsade vi hem hon och följde med och hälsade och sa grattis till
fredde som fyllde år och han hade en hund hemma hos sig vilket han inte har berättat för oss :O
åkte hem till mig jag och sara och drack o'boy
sen somnade vi så sött

IDAG ; vaknade av mitt alarm så jag skulle gå upp för misha skulle komma med aiko skulle ju vara hundvakt
men jag somnade om istället mycket bättre enligt mig på morgon :)
sen blev jag väckt utan syster och sa att misha är här med aiko
så fick gå upp där stod misha och hennes pojkvän marcus
med vovven så går och väcker sara med aiko hon blev inte lite chockad ^^
findus , findus , findus när hon såg aiko när jag höll i henne jävlar vad hon flög alltså
hon rev mig på ryggen och punktera mitt ena bröst det var inte mysigt
sen blev det stan och träffa sofie och sinnan kul kul :)
sen vid halvtio drog jag och sara hem till mig igen och åt chicken nuggets med sötsur sås och sen blev det saras special popcorn
som var så jävla goda
just nu ligger vi i min säng och kollar på film
ska väll ut senare och ta en natt cigg sen blir det att sussa kudden
sara ska upp imorgon och åka till läby och måla och jag lär ju också gå upp då och gå ut med hunden sen kommer nog misha och hämtar honom då också
har varit kul med världens bästa sara och lilla aiko :)



1 kommentarer
Postat av: Anna

fan va länge sen man hörde av dig !

2011-07-16 @ 15:35:07
URL: http://lifechoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0