usch skräckfilmer :(

igår kollade jag och sebbe på skräckfilm silence dead hette den han
höll på och dö av garv
tror jag nog för jag fick panik innan filmen ens börjat
den handlade om dockor
jag clowner och dockor funkar ju inte direkt
eller a skräckfilmer över huvud taget
och så klart är det med en clown docka i filmen
vilket blev att jag dog
sen när jag trodde att det blev lugnt precis när jag
sa men kommer det inget spännande snart
så blev det jätte läskigt
han hade inte varit med om att en brud hade skrikit så mycket på en film
tänk om vi hade sätt en ännu läskigare film
det allra jobbigaste var väll att en sen liknade lite hotel 626 spelet
som när jag spelade det med sebbe var jag nästan lika rädd fast då grät jag också
eller a okej då det gjorde jag igår med
tur att jag inte kollade på filmen själv då skulle jag dött tror jag nog
tur att sebbe räddade mig !
till slut hade jag nästan krypit upp vid hans hals för jag var hur skräckslagen som helst
sen säger han att han ska köpa sånna dockor och ha och skrämma mig med dom
och idag kommer agnes bara du ska kolla på film med mig och vad är det då för film då
joo disturbia , tack syrran ! fast jag sprang därifrån när det var mot slutet för det är allra läskigaste
då kommer mamma in i mitt rum och skrämmer mig totalt för det var mörkt och hörde bara
viskningar tror ni jag dog eller vad , lackade sönder på mamma lite
ligger just nu i min säng är jätte trött fast jag sov så länge igår natt
kommer kidnappa sebbes gigantiska säng mera gånger har jag bestämt den var så jävla awesome
snart är det inte långt kvar till våran roadtrip
hahah ska vi se hur sebbe orkar stå ut med oss tre tjejer i tre - fyra dagar
hihih nej vi ska vara snälla mot honom :)
nu blir det snart att sussa kudden
tänkte bara slänga iväg dethär inlägget
har ju inte varit speciellt duktig på uppdateringen dom senaste dagarna , men har man inte tid så har man inte
så är det :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0