klassresan

klassresan var fan riktigt kul
hade grymt kul
badade massa och körde klädpoker
ägde alla tills dom börja fuska :(
jag och erika s decka på bryggan vid tio
efter vi hade städat stugan
fick bara sova i en halv timme sen skulle vi packa ihop
och då kom mamma och hämtade mig lagom
trött man var då
så när jag kom hem deckade jag nästan direkt
sen vaknade jag bara någon timme efter att sara P
ringde mig och ville att jag skulle komma ut
sen blev det ut och träffa sara P, mårten , sebbe jonti och andra
sen blev det hem och decka och idag har det ju varit avslutningslunchen
i skolan den va kul
vårat uppträdande var bäst av alla klasser
sen var jag med sara näslund
och var med henne gjorde flätor på sidan på henne
hade massa kul och bara tog det lugnt
kom precis hem från min moster
hon fixade bilder som tor ville att jag skulle skicka till
honom
så har fixat det
nu ska jag checka film´
imorgon är det ju skolavslutning jippi!!
puss och godnatt


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0