behövde skriva av mig dethära

folk har sagt till mig att jag har en sådan tur
att mitt liv är så bra
visst det kanske kan se ut så
men fan inte att det är det
jag har inte ett så bra liv som andra
kanske tror
jag har aldrig haft någon pojkvän som
har hållt lång tid
jag har inte haft någon riktigt bästa vän som
man gör allt tillsammans med
visst jag har kallat folk för att dom är som en bästavän
men gör vi massa saker ihop
nej ,
jag har ett humör och en humor som
folk störs sig på folk kan tycka att jag är jobbig
när jag bara är mig själv
jag ger saker till folk
spenderar pengar på dom
men hur många gånger får jag tillbaka
något
nej inte alls ofta
jag bjuder folk på allt möljigt.
jag kan få känslor av att folk inte vill vara med mig
att folk inte vill att jag ska vara med
när jag var liten ville inte folk att jag skulle vara med
och då mådde jag skit över att ingen ville vara med mig
det jag önskar mig mest av allt är en riktigt bra vän
visst jag har vänner
men jag vill ha en riktigt bästavän som man pratar med om allt
den man pratar först till
den man är med mer än andra
jag vill inte känna mig som det tredje hjulet
jag vill vara bland dom andra två
jag vill kunna bli älskad för den jag är inte
för vad jag har att bjuda på
jag vill bli förstådd.
det är en önskan jag har haft sen jag var liten
jag vill finnas där för folk att dom pratar med mig
jag vill att folk är ärliga mot mig och berättar vad dom igentligen tycker om
mig inte bara säger att dom visst tycker om mig
och att dom finns för mig
jag vill inte höra sånt för jag har lärt mig att när jag verkligen behöver
dom så finns dom inte där
inte finns att lyssna när jag behöver




förlåt jag behövde skriva av mig

1 kommentarer
Postat av: stina

Jätte bra skrivet.Hoppas att alla läser och förstår. Du är en genom snäll person som folk utnyttjar.Det passar bara att vara med dig när de inte har cigg,pengar eller någon annan att vara med.Vänner finns när man behöver dom. Tänk på handen,dina riktiga vänner ryms på ena handen(fem fingrar).

2011-05-27 @ 07:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0