godnatt eller vad man nu ska säga

Ja just nu ligger min katt över mitt täcke och
då vill jag ju inte flytta på det men jag vill ha
mitt täcke :(
Och det flygger saker i mitt rum
Hej jag HATAR kryp !!



                                

                                you never really know
                               what you had until
                              you lost it
                             but you have to move on
                            to fight and to live 
                           because
                          if you don't fight for it
                              you will never have anything                           

                       i miss you


 


                                                        
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0