hemma dag

vid halv nio så gick jag och mamma till
skolläkaren , bruden kunde ju fan knappt
svenska !
så sket i och lyssna på vad hon sa
sen fick jag lust att strypa kärringen
fan vad dryg hon blev
min morsa ägde sönder skolan och jag skratta som fan
sen blev det hem råkade somna tillochmed xD
sen kom mamma hem
börja tjafsa med henne sen löste sig allting
är hemma hela dagen idag och går bara i skolan till onsdag
sen har vi långhelg och torsdag blir det bal
får se om jag går eller inte beror på hur jag känner mig
ligger just nu i min säng och dricker citron te mumma
sen om en halvtimme kommer mamma hem så ska vi fika
sen på kvällen blir det shoppingrunda med mamma
aja nu ska jag kolla på two and a halfman

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0