jarrå

har varit med sara näslund hela dagen och haft super soft , kollat på film och drygat oss så gjorde mamma pizza åt oss mumma , salamipizza muuums dreegeel*
sen drog vi oss ner på stan och träffade jonna och lisa , cpa omkring sen drog sara för att träffa mippo och vi drog förbi kalas och träffade folk och såg massa "fjortisar" som var inne på kalas för det var någon typ singel party som vi inte fatta varför folk gick på som inte var singlar men men alla har andra tankar om det. träffade wille bursted där , och sen fick jag och jonna världens skratt attack när vi ser en i min klass komma ut där, vilket vi inte hade trott att han skulle vara där , sen drog vi runt på stan och försökte hitta någon som hade pengar men fan alla verkade vara fattiga för tillfälligt , sen efter ett tags luffande på stan tänkte jag och lisa dra hem till mig , men när vi sitter på bussen mot mig så ringer hennes pappa när bussen startar och verkade sur och bara du ska hem nu , så nu ligger jag här i min säng och cheeckar film med min katt

 godnatt bloggen .

                 
                                                                                    

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0