JELLU

Jätte dåligt uppdatering idag
jag vet jag vet ...
idag så var det skola
fick reda på att jag hade
klarat spanska omprovet JIPPI!
sen slutade vi vid halv ett
kom hem och upptäcker
att jag hade glömt mina nycklar
hemma , jätte jätte kul ... noot !
men fick bara vänta lite
för då kom mister pappa hem
satt och tog det lugnt ett tag
sen följde jag med mamma till
ikea och sen köpte vi jordgubbar
mums !
sen hade mamma lagt god mat
mumma mumma , sen blev det
ringa tor och prata med honom
sen fick jag med mamma att spela
hotel 626 ! men sluta med att jag fick spela
vilket jag inte uppskatta utan jag sitter där
helt panik slagen medans hon inte verkade rädd alls
nu blir det väll att kolla klart på big brother
sen blir det väll att sätta på någon film



                                                    
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0