mamma ♥

idag fyller min älskade mamma år
så detta inlägg blir för henne
hon som stöttat mig genom vått och torrt
hon som fanns där när mitt liv rasade
hon som hjälpte mig upp
hon som alltid hjälpt mig igenom mina tuffa tider
hjälpt mig upp på fötter
försökt och fortfarande försöker
se till att allt är bra hemma
som alltid hjälper mig med allt
hon man alltid kan hjälpa mig
den personen som får mig att må
bra
spelar ingen roll om vi bråkar om något fjantigt
hon ber alltid om ursäkt och man vet att hon menar det
hon har gett mig liv och fyllt mig med kärlek
hon är den som jag alltid kommer ha respekt och kärlek till
hon som alltid kommer stå närmast mitt hjärta
visst vi har haft våra motgångar men vi
är varandras tvillingsjälar , varandras allra bästa vän
mamma dig har jag alltid respekt för , jag ser upp till dig
du är den som har hört mig och förstår hur dåligt jag kan må i perioder
du försöker alltid få det så bra för mig hjälpa mig fast du vet att du inte alltid kan hjälpa
mig , jag kan känna att jag vill kasta något på dig men jag gör det inte för jag ser i dina ögon och du får mig att inse vad jag är nära på att göra, jag är så lycklig att du är min mamma , att jag vet att du alltid finns där i alla lägen.
du är diamanterna som glittrar på snön
du är det lugn jag har när jag ser dig, du har samma blod
som flyter i dina ådror
gråter du så gråter jag det vet du mamma
och jag kommer aldrig sluta älska och finnas där för dig
du var den första jag såg när jag öppnade mina ögon och den sista jag vill se när jag sluter mina ögon för sista gången
förlåt för allt jag har skrikit på dig genom alla dessa år 
men du vet att kärlek är inte alltid perfekt 
det är ingen av oss 
men enligt mig är du perfekt  
tack mamma för att du alltid finns där
tack för alltid jag kommer alltid stå i skuld till dig
du är den bästa mamman man kan ha


till dig min älskade mamma Stina Maria Lovisa Bergman Lindgren




1 kommentarer
Postat av: mamma

Tack älskade barn för dom orden. Du vet att jag aldrig viker från din sida.Du kommer att få ett bra liv och bli älskad för den du är.

2011-05-26 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0