sista inlägget för kvällen

ska göra ett kort inlägg innan
jag sussar kudden
på kvällen
så prata jag lite snabbt med tor för han
skulle kolla på fotbolls match och jag skulle
till gränby
så väl på gränby så blev det en
freebra asnajs :) en bh utan band för dom som inte vet
vad det är för något.
sen blev det ett par nya jeansleggings och en skitsnygg
tröja
sen när jag kom hem efter jag och mamma tagit världens
omväg hem som vanligt bara för vi tycker det
är kul att köra om kring utan mål
sen blev det att tor ringde igen så pratade med honom
ett tag
just nu sitter jag och dunkar musik
har bytt plats på högtalarna
i rummet så basen är under min säng så det blir
awesome och högtalarna är brevid mig så drunkar in i musiken
härligt härligt !
pratar med mamma och ska försöka få till mig
dom stora stora högtalarna i vardagsrummet
annars blir det väll att köpa en till bas och flera högtalare :D
älskar hög musik och när man känner basen dunka i takt
nu blir det ut att ta en kvälls cigg för ikväll ska jag faktiskt sova
så jag orkar någonting imorgon.
ska ropa in kissekatten också
sovgott foooks


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0