Ilskan kommer och går utan att jag kan hejda den ett endaste dugg

Vet inte riktigt igen nu känner mig glad och sådär men ibland känns det som jag kommer bli arg ändå , vet inte vad jag ska ta vägen försöker ta det lugnt , visst då blir jag inte värsta sociala tjejen mot Sara och Oscar men vad ska jag göra då vill verkligen inte bli arg men vill inte vara osocial heller men om jag ska välja mellan arg och osocial så väljer jag osocial hellre för jag vill inte bli arg mot min allra bästavänn Sara för det är hon inte värd alls hon är värd det bästa och de försöker jag ge henne som vän , visst vill vara social och så för det var ett tag sen jag träffade henne men vi får se hur det framöver det går liksom upp och ner ibland osocial ibland glad och social , tog inte min medicin heller så vet inte varför jag är arg eftersom jag har blivit arg när medicinen eller en del av medicinen går ur kroppen , det var inte alls såhär när jag inte hade stor dos men med liten dis fungerade inte allt annat, nu ringde precis tor så nu måste jag avsluta för nu ringde tor min bä is så nu måste jag prata med honom plus han brukar alltid lugna ner mig de var allt från mig för tillfället
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0