Livet är som en låda choklad man vet aldrig vad man kommer få

Sitter just nu hemma hos Sara Pettersson i fullerö hos henne med oskar , sitter just och skriver på hennes IPad och skriver den är såå otroligt rolig att spelar på , jag har tänkt att försöka börja skriva igen får se hur det går. Jag kanske inte kommer skriva om vad jag gör men det är ju inte direkt jätte intressant att läsa vad man gör hela tiden. Men Kommer väll skriva av mig rätt mycket vi får ju se vad som händer. Som jag har sagt tidigare så om ni klagar och inte tycker att det är något att läsa om eller något sånt , men dethär är min blogg och jag som bestämmer vad jag skriver och så ingen är tvingad att läsa vad folk skriver och så dethär är som folks dagböcker vissa väljer att satsa vad läsarna tycker andra skriver vad dom själva vill och så, och jag skriver exakt vad jag själv vill visst om någon vill veta mer om något jag har skrivit kortfattat och att jag själv vill skriva mera detaljerat och så så är det ju klart att jag gör det. Men nu var det väll allt från mig har bara tagit det lugnt idag gjort lite datorteknik och nu sitter jag här hos Sara och tar det lugnt resten av kvällen blir det nog film och så tror jag nog. Känns ju lite jobbigt att inte vara hemma vill verkligen inte få flipp idag men idag tog jag igen medicin för att pröva hur det skulle bli och jag har bara blivit irreterad men inte total flippad vilket jag är jätte glad för imorgon ska jag ta 36 på morgonen och sen lite på eftermiddagen så blir det 36 igen så det blir jämt hela dygnet problemet är ju att då kan jag inte dricka och så eftersom jag har medicin i kroppen hela tiden vilket suger men det kommer lösa sig. Aja nu var det allt
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0