please accept my apologise

sitter just nu ute och röker är inte direkt nyvaken men jag har legat i min säng och slöat hela morgonen så
nu bestämmde jag mig att jag skulle gå upp och ta en cigg ,
för att bli lite piggare sen kommer jag gå tillbaka och lägga mig
i min säng där min katt ligger och sover just nu vet inte om hon är vaken eller om hon sover
något gör hon iallafall , eftersom jag inte har skrivit på ett jävligt bra tag tänkte jag
berätta lite vad som hänt undertiden
i lördags tatuerade jag foten hos sebbe blev jätte bra , gjorde en blomranka från foten upp till vristen ungefär
den hade sara ritat åt mig , sen ritade jag på den lite så den blev lite större
blev hur nöjd som helst med den.
sen i måndags så blev det efter skolan så åkte jag och mamma till bup
för att man måste det efter som jag håller på med medicinering
då bestämmde vi att höja medicinen ett snäpp
denna vecka har knappt varit bra alls
i måndags fick jag total spel på min lärare
i tisdags fick jag också spel men sen i
onsdags fick jag ett riktigt jävla utbrott hemma vid kvällen
slutade i katastrof hemma så mamma fick dra ut mig i bilen
och åka runt med mig så jag skulle bli lugn och det inte skulle
bli mera katastrof i mitt rum. sen drog mamma med mig till donken när jag hade
lugnat ner mig en aning så jag fick mat i mig
hade inte ätit sen i söndags så var så otroligt hungrig
sen när vi kom hem så låg jag som en boll i sängen medans mamma
och pappa fixade mitt rum tillbaka till normalt
sen i går fick jag ett flipp när vi var på maxi
men då gick jag ut för kände verkligen hur jag blev argare och argare så då drog jag ut och rökte medans hon handlade , men efter en cigg kom jag på att jag hade glömt att jag ville ha en speciell sak där inne
så då gick jag in hämtade de och skulle leta rätt på mamma men då får jag ett sms att hon redan var klar
så då blev jag bara arg på mig själv och lämnade tillbaka saken och gick ut och då bestämmde mamma att vi skulle gå in igen och köpa det jag ville ha och då gjorde vi det
sen så fick jag äta i vardagsrummet istället för i köket för jag kände att jag inte skulle klara
av att sitta där och äta
sen så var mamma och pappa jätte stolta över att jag hade lyckats att lugna ner mig vid maxi , sen åkte jag och mamma och köpte en rygga till mig istället för den väskan jag har nu , så fick jag reda på av mamma
att i onsdags när jag var så arg hade mina ögon vart kolsvarta
och hade gigantiska pupilrar , så på maxi hade pupilrarna varit stora men lyckades lugna ner mig och så
idag hoppas jag verkligen att jag inte ska bli arg
men vi får se hur det går , det största problemet är att jag själv inte vet vad jag blir arg för
och då är det jätte svårt för mamma att veta vad hon ska göra eller något eftersom jag själv inte vet varför jag blir arg
men vi hoppas på att idag ska det vara lugnt.
idag är det ju också studiedag för mig och alla andra
mamma jobbar men hon slutar nog rätt snart eller något så då ska vi kolla på film och ta det lugnt
denhär helgen har jag tänkt spendera hemma men det brukar alltid bli att jag drar och gör något ändå
om fyra dagar är det också min födelsdag , och sen den åttonde ska jag få träffa
tor som jag inte har träffat på mer än ett halv år , ska bli otroligt
kul att få träffa honom och sen kommer jag få träffa hans systers dotter savannah som bara
är en liten bäbis , juste i måndags träffade jag ju alexandra och hennes bäbis tyra som var
så söt så , sen innan jag träffade henne så var jag och mamma och köpte
ett till högtalarset och en externhårddisk också på 2 TB så jag kan ha massa mera filmer och så
men nu ska jag fortsätta mysa med min katt som fortfarande ligger och sover i min säng
bredvid mig

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0